part time saya sebagai nOvelist :)

saya seorang nOvelist ! sebenarnya tiada siapa saya yang sebenarnya . saya menulis di dalam senyap , xnk shOw off , so memang susah nak nampak karya yang ada nama 'qayum hekayat' cOz saya terlalu perahsia :) saya hanya menggunakan nama lain untuk menulis, yang mungkin orang tidak akan kenali sampai bila2 , kawan selalu tanya,

"aku tengOk kau ni selalu berduit, ko dapat dari mana?"

tulah rahsia saya. Andailah kalau orang or kawan2 tahu tentang nOvel yang saya karang sendiri , Oh My God ! sungguh memalukan , ianya berkenaan dengan cinta . cinta .  dan cinta walhal saya tidak pernah mengalami rasa cinta . dan mereka (kawan2) saya tidak tahu, selama ini saya adalah penulis karya cinta mereka dan saya sadurkan di dalam nOvel2 saya . maaf , mungkin kOrang akan marah atau mungkin juga akan ggembira tahap cipan . thanx kawan2 yang sentiasa meminta khidmat nasihat cinta dan luahkan cerita cinta anda kepada saya.

"thanx tuhan kerana bakat yang kau kurniakan untukku"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan