hari2 terakhir sebagai budak multimedia :)

gembira kat hati ni tak terkata , lagi 2 minggu mahu menghabiskan pengajian saya di Kolej Teknologi Antarabangsa Cybernetics , syukur kepada tuhan kerana kau telah memberikan aku peluang untuk belajar . walaupun di kolej yang tak seberapa ini . 


"PELAJAR DIPLOMA MULTIMEDIA KREATIF"

sebenarnya sejak daripada semester 3 , saya sudah merasakan multimedia ini bukanlah bidang saya , saya cuba menjadi seperti tahu sumbat yang disumbat bermacam2 benda di dalamnya . walaupun saya merasakan ianya tidak berapa serasi dengan kos yang telah saya ambil ini , saya tetap sabar menempuh saat2 terakhir sebagai student Multimedia . belum di ketahui sesiapa ketika saya berada di semester 5 , saya telah pun praktikal di syarikat ayah saya sendiri sebagai HR , walaupun kadang kala ada benda grafik yang saya lakukan . itu pun hanya disebabkan untuk menepati syarat2 'kOs multimedia' dalam penyediaan laporan akhir . mintak maaf penyarah2 . mungkin ini yang terbaik . lepas ni , mybe amek kos lain :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan