kawan terbaik!

Aassalamualaikum :)

I'am back ok! haahah, dah lama aku tak membebel sesorang kat blogger ni, actually aku macam biasa, ada cerita nak nak kongsi, orang dalam gamba dengan aku ni baru je telefon aku, alhamdulialh, dia sihat. Eh! lupe, nama dia Alip. Kawan baik a.k.a sahabat aku dari sekolah rendah sampai sekolah menengah, then sampai sekarang. hehehe. hope sampai tua la aku dengan dia.

Alip call tadi sebab dia ada masalah, kesian dia, aku juz tolong yang termampu jela. aritu aku ada selisih faham dengan dia, aku ada terkecil hati sikit ngan dia, mybe dia tak tahu apa yang dia buat kat aku sampai aku kecil hati. then aku tak akan pernah btaw klu aku sakit hati kat seseorang, lagi2 kawan baik yang betol2 baik ngan aku, aku juz nak dia sedar sendiri je. (Hey! Lelaki pun ada hati ok!)  then sampai call dia yang lebih 10kali aku tak angkat, xsangka dia ada masalah begitu besar sekali, aku tak ada pada waktu dia perlukan aku. biasalah, lelakikan ego je lebih, langsung tak nak mintak maaf. then sekarang aku juz mintak maaf kat blog aku je. jumpe dia t aku buat bodoh je la. lalalala.

kawan baik kan, walau macam mana gaduh sekalipun akan baik jugak, dah jadi macam air dicincang macam mana skali pun tak akan putus, dalam hal macam ni aku lembut hati sikit klu orang orang yang sakitkan hati aku dah mula tegur aku balik aku akan layan macam biasa macam tak ada benda :) hehe, tu la sikap aku. bila dah mula sejuk hati, aku kembali normal.

thanx la sebab sudi berkongsi cerita n masalah ko kat aku. insyaAllah aku akan jadi pendengar terbaik untuk semua kawan2 aku, tu bukan janji, tapi pasti :)

p/s : kalau aku tak angkat fon, maknanya aku ada problem. hahah. so selalu2 la call. hahah. then satu lagi, jangan tanye kenapa gamba kat atas tu aku tak ada mulut, juz edit (budak multimediakan kreatif)




Tiada ulasan:

Catat Ulasan