Giliran Irmisa AF2013 tersingkir akademi fantasia


Assalamuaikum :) hehehe

Rata2nye kalau kalau sape2 tengok akademi fantasi 2013 ni, mesti korang kenal dengan dou IRMISA kan? aku kipas-susah-mati diorg (konon2nye la) heheh. Diorang memang antara yang terbaik kalau kat dalam akademi fantasi untuk musim kali ni, tapi memandangkan mereka hanyalah berdiri di atas bakat kuriaan tuhan (suara mereka yang power) jadi mereka tersingkir di konsert ke 6 ni, Tahniahlah sebab tersingkir dengan cara yang bermaruah (kata2 kak Irsa).

Korang hebat kot. Memang kalau ikotkan pilihan dan komen2 juri memang korang tak patut terkeluar. tadi disebabkan undian daripada para penonton, korang ada kat tangga paling bawah, tapi korang still kuat dan bagi persembahan terbaik.

aku memang bangga dengan  ko la Irmiza dari mula kita kenal kat The Mines yang dikenalkan oleh sahabat nafisa baik aku  n karaoke satu lagu! Pergh! mantap gila suara kau time tu. then tak sangka plak dalam aku terpegun dengar suara ko kat karaoke, tiba2 dalam beberapa bulan (2bulan rasanye) dapat berita yang ko terpilih masuk akademi fantasia. Tapi apa kan daya, rezeki korang stakat tu je. Hope kalau ada undian masuk semula, korang akan terpilih. (amin)

Aku tau, lepas terkeluar ni, mesti Miza kene sambung blaja semula kat uitm, segamat kan? so, chayok2 la ya. hope sangat korang berjaya tembus ke industri muzik :)

p/s : aku pernah undi korg 3kali je. heheh :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan