beg radio (speaker)

Hola! Assalamualaikum :)


Ha! nak kongsi satu rahsia (iklan oreo). hehehe. cerita ni juz orang yang bace jela yang tahu. haha. konon2nye ni aku nak buat segmen gajet la (konon2nye) . tapi xde la gajet mane pon. juz benda2 pelik je bagi pandangan mata aku. hehhe :) ha! nak cerita pasal beg ni la.

bahagian hadapan :) comel tak comel tak? :)

bahagian blakang xpayah citer la :) 
tali2 tu jaus tok memeriahkan keadaan supaya bleh dipegang dan diselepang (ayat xbleh bla)

kisahnya bermula begini ! pada suatu hari, Eh! (cerita pasal beg je pun) ok! ok! serius! first aku jumpe beg ni time aku jalan (time squre je) dengan kawan aku azrie. Memang berkenan gila. maklum la aku ni memang minat benda pelik, limited edition and yang orang lain susah nak dapat. so bila aku minat sangat, sampailah aku terbayang-bayang. makan tak lena. tidur tak basah. mandi tak kenyang. (rasa macam bodoh. heheh)

then, minggu depannya aku pergi Time Square sorang diri coz malas nak berteman (gpon segan nak kongsi hobi pelik aku ngan orang). Lalu menuju ke kedai tingkat 5 and ... belom beli lagi, juz tanye harga dulu. mula2 tokey tu cakap RM200, tawar punya tawar akhirnya dapat RM120. And tak beli pon, Cina tu bengang dengan aku (padan muke!). Balik umah dulu. Fikir dua tiga kali jugaklah. last2 memang tak berdaya nak lawan lagi nafsu huha-huha aku yang membuak2 nak kan beg tu, so, minggu ketiganya aku telah membelinya dengan rasa bangga dan menyesal.
guna 4bijik betri AA untuk idop, but bleh tahan lama la, 
sampai 2bulan gak aku guna tak abis2. heheh :)
speaker dia mmg real speaker! coz tu aku tetarik. kuang3 :)

bangganya sebab beg tu memang limited edition (memang susah nak dapat. yang menyesalnya pulak sebab aku sanggup keluarkan duit RM120 semata-mata untuk beli beg radio (beg speker) ni. omg. memang satu2nya kerja gila yang aku pernah buat. tak pernah seumur hidup aku beli benda yang lebih RM120 ni, hahah :) 

Tapi, make sure kalau korang nak beli beg ni, janganlah dah beli tu korang p pasang muzik kuat2 dalam KTM, LRT, MONOREL or MRT. kang xpepasal kene cepuk dengan orang sebelah. heheh :) (pesanan khidmat masyarakat plak dah)


p/s : mak, ayah adik, kakak aku selalu tanya, "macam manelah kau boleh terbeli beg ni" hahhaha:) memang logik la soalan macam tu. mmg aku ni pelik, tapi aku ada jawapan untuk persoalan tu. "Setiap manusia dikurniakan pandangan dan minat yang berbeza2, bayangkan kalau sama? apa jadi, dah tentu2lah bini aku kene kebas. hehe :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan