Mem-Blogger-kan diri


haish (mengeluh)
lama jugak tak mem-blogger-kan diri, bukan ape.. 
aku ni jenis yang hangat2 taik ayam.. 
tengok orang lain tulis blog, aq pon bz nak tulis blog..
last2 APTB (apa pun tak boleh) 

Macam sekarang ni la,
mula-mula je ni semangat nak tulis blog, tengok la, esok mesti dah tak semangat, aku rasa tulis blog ni bukan bidang aku kot,


mybe jugak aq ni terlalu bz dengan kerja yang ada sekarang ni,
mana nak jadi telemarketing lagi @promindmalaysia
ditambah plak jadi designer separuh masa @qeconcept

Acctually aku ni banyak je idea nak di ketengahkan,
namun.. (cehhh.. namun...)
nak menyusun suku sakat kata tu yang tak berapa nak pandai sangat,
hihihi.. so.. sekarang aku dah tak peduli, lantak pi la nak tulis macam mana pon.

kalau nak diikutkan blog aku ni pun masih belum ada follower, sedihkan? hahaha.. xpela, blog ni hanya sekadar untuk lepaskan geram, gian dan krik2 yang terbuku di dalam hati aku sekian lama. 

biarlah aku sorang je yang tau pasal kewujudan blogger aq ni 
(cehh.. majuk la konon)

yang penting life aku sentiasa jimba (ayat budak zaman sekarang)

slmsyg. xoxo :) <-- bajet istanbul aku datang plak

Tiada ulasan:

Catat Ulasan