game yang melalaikan , melekakan dan sewaktu dengannya :)

saya ni jenis yang tak suka main game ! sejak dari kecil lagi mak ngan ayah saya memang xpernah galakan untuk anak2 dia main game . game yang terakhir saya main adalah game video yang pasang guna tape tu . ynag harganya juz RM35 , baru main seminggu dah terbakar . sejak daripada tu ayah terus tak nak belikan lagi . then bila dah besar , kawan2 ajak main game , tangan kekok n kesan je nak pegang joystick . then bleh jadi ketagih bila ayah saya mula menghadiahkan saya laptop , dan time tu la saya mula pandai cari cd game dan download game . so , bila dah main game ni memang lupe nak study .

sekarang ni menjinak2kan diri main game online plak . rasa bangga la main game Sim City ni , rasa macam kaya pulak :) hahah

so, kesimpulannya walau seketagih mana pun main game , jangan la sampai xnk pergi kelas n xbuat assignment :) ingat tanggung jawap anda ok !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan