Misai ! Eee.. tak suka ! geli !

Misai ? Ee ! geli !
aku tak suka tengok orang yang bermisai  dan berjambang .. entah kenapa tah . geli sangat . klu juz setakat janggut tu mybe blehlah dimaafkan sebab sunnah rassullulah , tapi klu ada janggut cute sangat . . aku sebagai lelaki ni pun rasa tak selesa klu misai aku tumbuh , memang pantanglah nak tumbuh , baru nak tumbuh kena cantas . ada ke kelebihan misai ni ?  

ada jugalah kawan2 yang tak puas hati bila aku pos benda ni kat fb :
tapi , nak buat macam mane kan , mybe salah aku jugalah coz xhormat penampilan orang lain , then diorang pon kena pandai hormat jugalah apa pendapat aku . hehe . 

Ada juga yang cakap , misai ni akan menyebabkan seseorang menjadi macho n sebagainya , but aku menafikan juga , klu dah terlebih-lebih panjang misai seseorang tu , akan menjadi kegelian kepada orang lain . sampai dah tak tahu nak bezakan yang mana bulu hidung n yang mana misai .

so, kesimpulannya , klu nak bergaya macam mana pun , jagalah kebersihan diri anda . untuk sapa ? untuk anda juga . mybe untuk pasangan anda sekali .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan