korang minat korea ? aku tau jawapannya :)

jawapan dia :

"maaf , saya kurang minat" , "Saya peminat sejati" , "Apa barang korea?" , "gelinye dengan muzik korea" , "kOrea terbaik" , kOrea Gay!

itu terpulang koranglah , sama ada minat atau tak , muzik is muzik . aku tahu sebenarnya yang meminati korea ni pandang lebih pada rupa paras mereka dan gaya dan persembahan gerak tari mereka yang gempak , klu kat malaysia ni kurang sedikitlah benda2 yang macam ni . sO, sebab tu korang memilih artis korea untuk muzik pop dance kan ?

sebenarnya korang tak berapa minat pon korea ni sebab bila kawan2 korang dah mula tergila2 ngan korea, korang pon pada pemulaannya memcuba , then last2 korang juga akan terpengaruh . tu tak apa lagi , klu juz setakat terpengaruh dengan muzik je xpe , ni ada pulak yang lebih kepada haram jadah sampai nak tukar warga negara la , yang tak mengaku anak melayu , yang terlebih bangga dengan warga korea pon ada juga . macam kawan aku sendirilah , sampai sanggup ketepikan semuanya demi 'kekoreaan' mereka . korealah sangat . muka macam muka jawa . ada hati la pulak nak 'mengoreakan' diri . tOlonglah sedar , minat mana pun korang kat korea ni , lagu 'negaraku' , 'anak itik tokwi' , 'ais kacang' juga yang korang nyanyi masa kecik .

dan yang paling kukuh lagi yang aku bleh katakan korang taklah berapa nk minat sangat ngan korea ni sebab , korang faham ke 100% lagu yang di nyanyi kan ? bahasa korea ke korang guna dalam seharian ? then korang selalu sangat ke ulang alik dari malaysia ke korea hanya disebabkan konsert yang sesetengah kumpulan adakah ? plzz   . ..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan