hidupkah cinta dengan kongkongan ?


apa yang saya nampaklah , kawan2 saya ni hidup mereka penuh dengan kongkongan selepas bercinta . Oh tidak , saya tak mahu jadi salah satu daripada mereka . 


ada ke patut nak pergi mana2 nak beritahu pasangan yang masih lagi belum sah . dah tu kalau tak bagi tahu kena plak marah dan sebagainya . perlu ke ? ada juga yang kata perlu sebab nk jadi 'gf/bf mithali' la konon . entah apa bendalah . 

sanggupkan korang demi benda2 yang tak pasti lagi ni ? 

Korang tak rasa benda ni kelakar ke? macam tah pape tah , semua benda nak bagi tahu . sampai akaun fb/twitter sendiri pon gf/bf korang ada passwordnya . korang sedar tak apa yang korang buat ?  fb and twitterkan benda personal korang ? argghh ! aku bukan jeles sangat pasal aku masih single , but aq cuma risau benda2 ni yang akan buat korang bergaduh . tak payah nak berkongsi sangatlah kalau tak ada apa2 ikatan yang sah . saya ni cakap sebab benda ni pernah jadi pada saya . plzz . 

jangan campur adok kan personal korang dengan pasangan korang . okey ?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan